måndag 11 juli 2011

Söta unge!!

Robin går in för att natta Milton. Dem väljer bok (en ny Bamse) och börjar läsa. Jag tar Elvira med mig till hennes säng. Hon börjar skrika (inte sig lik), kanske för att batterierna i sängmobilen är slut. Ja den har ju spelats varje kväll sedan hon föddes.
Lägger mig bredvid henne i vår säng där hon blir världens gladaste tjej på jorden. Busar och lyssnar till Milton o Robin i rummet intill. Jag Försöker med att sjunga, klia på ryggen och säga schyyyy schyyyy men ungen ville ej sova. Jag blundar och låtsas sova. Hon stoppar då in hennes napp i Min mun, lägger sin snuttis på Min kind, klappar mig på huvudet 2 ggr sedan går hon ned från sängen jätte glad och in till Milton. Hon nattade alltså Mig :)

Nu har hon fått läsa sina böcker en stund här ute i soffan framför Lotta på Lisseberg. Väntar väl in mera trötta ögon innan jag gör ett nytt försök.

Inga kommentarer: