måndag 4 juli 2011

Easy tone.

Blev som sagt en tur i Skhlm idag med fina vänner. Köpte en "one piece" dress till Elvira idag från Lindex. Ja likadan som storebror Milton fått fast lila såklart. Den var lite stor men va fan bara bra de + att man kan alltid vika upp den vid bena. Kul att Corris & Texas också har fått sånna så att alla ungarna kan vara gosiga tillsammans på Öland ;) Synd att Molly är för liten :( Men hon är gosig ändå hon hihi!

Jag & barnen tog idag dos två av fästingvaccinet. Förra gången (2 mån sen) sprang Milton runt i ca 45 min och grät. Han var så rädd stackars plutten. Idag var han jätte duktig. Lite pirrig innan men log hela tiden. Fort som tusan gick de. Ingen av oss hann med. Elvira sa inte heller ett ljud och inte jag heller ;) Duktiga oss!!
Efter blev det jakt på leksak. Hade ju lovat prinsen det efter att sprutan tagits. Åkte runt halva Sverige på olika affärer kändes det som innan han hittade något som dög och priset var rimligt. Blev en Transformersrobot.

Ikväll har jag & Sandra varit ute i spåret och power walkat drygt 5 km med våra easy tone skor. Jag sattsar på fast röv badsäsongen 2012. Denna sommar får vara som den är helt enkelt. Tycker inte jag behöver bada i vassen iaf.

Puss o hej.

Inga kommentarer: