onsdag 20 juli 2011

Legoland!

Igår kom vi fram till Danmark tillsammans med systers familj. Tog 12 timmar!! Helt sjukt så tyckte vi alla det gick fort?! Jätte bra vägar, ingen trafik och inte alls många stopp gjorde vi. Stannade på mysiga rastplatser och åt massa god picknick. Är såååå trött på donken och är glad över att vi slapp de :)
Bor på super mysigt hotell i Vejle. Tyvärr som jag en kratta dvs Skiiit då jag hade apont mensverk hela natten!! Men klockan ringde halv 8 och det var bara att stiga upp efter bara några timmars sömn. Ja väderleksrapporten har visat fint väder endast idag & imorgon så vi måste ta Legoland då.

Haft en heeeel dag där i Billund på Legoland. Aldrig i hela mitt liv sätt så mkt folk. Proppat i varenda hörn och ca 40 min i kö till alla åkattraktioner. Självklart hann vi knappt halva parken så tur vi ska dit imorn igen. Då ska vi hänga på låset ;)
Är galet trött. Känns som jag inte sovit på en vecka. Hoppas värken håller sig borta inatt.
Puss på er!

1 kommentar:

farmor anne sa...

Hoppas att ni har det bra,trots alla människor!!!Hur länge skulle ni stanna?Va det en vecka eller?Kram till er alla! <3