torsdag 14 juli 2011

Torsk.

Idag drog jag till med att försöka mig på Jessikas middagstips (torskblock med crèmefresh). Vi äter ju aldrig fisk i vårt hem. Robin älskar fisk så varför han inte fixar lite mer sånt fattar jag ej?! Men men...
Eftersom det var första gången vi tillagade detta blev det inte helt perfekt utan bara Ok idag. Elvira smällde i sig massor och det är självklart kul. Det var väl geggan hon mest gillade kanske ;)

Är galet trött idag. Fick mig en liten vila innan middagen iaf annars hade jag varit död nu :/ Knasigt nu när man piggnat på sig och känner att det kommer bli svårt att somna inatt :/ Suck, vilka enorma problem man har va??!!

Grattis till kära Kronprinsessan som fyller år idag!! Såg att det var pisskallt och ösregn där på Öland. Hoppas fan att vädret ät bättre om 2 veckor till hela gänget åker dit. Håll tummarna nu!
Puss hej.

2 kommentarer:

Bubblan! sa...

Vilket snyggt hellokitty linne elvira har på sig!!!!

Madde sa...

ja visst är det snyggt!! ;)
köpt på NK... gucci kitty!!