onsdag 14 september 2011

Biverkning!

Jag har jobbat, Milton har varit på dagis och elvira och robin har varit hemma idag också eftersom Elvira fortfarande hade lite feber.
När jag kom hem från jobbet började jag googla på Höstblåsor då jag såg några få små prickar på Elviras mage. Men som jag förstod det kommer höstblåsorna i munnen, händerna och fötterna.
Sen såååå trillade poletten ned.... Febern samt prickarna hon har ÄR en reaktion på 18-mån sprutan hon fick förra veckan!!!
Ja BVC tanten sa: glöm nu INTE att om ca 5-15 dagar kan hon få lite feber och även prickar eftersom hon nu fått mässlingssprutan.
Haha bra glömsk :)

Titta föresten på bilden så fint min lilla flicka har dukat HELT SJÄLV. Ja visst jag stod borta vid skåpet och gav allting och sa tex när jag gav henne en tallrik att 'den här är till pappa och den här till mamma osv'. Så fint det blev eller hur?
För övrigt är hon jätte duktig på allt. MVG på alla moment i livet ;)

Nä nu är det snart sovdags för flickebarnet och jag och lillprins ska ha logopedövning sen är det även sovdags för honom.

Puss o hej.

Inga kommentarer: