fredag 9 september 2011

Igår.

Igår var jag ledig med barnen då deras dagis var stängt.
Vi började dagen med 18 mån kontroll för elvira + vaccin. Allt gick jättebra!
Blev sen lunch o lite shopping med
mamma i centrum. Blev en super gullig grå hello Kitty klänning till Elvira och ett par svarta mjukisar med en döskslle på till Milton.
Sen kom ju det fina vädret fram och vi åkte till vår stora park för lite fiks o lek. Även Jessika, Molly och mollys mormor kom dit. Hann vara där i ca 2 timmar innan regnet tog oss.

Bjöd in mig o barnen på knytismiddag hos Jessika med familj. Min man jobbade över. Hmm sånt tar emot att säga "jobba över" lixom....

Idag är det jobb till halv 5 sen hem o mysa med familjen. Kommer nig vara jätte trött med tanke på att jag inte heller är helt bra ännu :( Hostar fortfarande och det tar på krafterna.
Jaja dags att dra.
Puss hej.

2 kommentarer:

mamma och mormor sa...

Det blev en mysig eftermiddag för mig att få vara med dig o barnen. Får ta ledigt så här ibland i veckan eftersom jag jobbar heltid. Helgerna har ni annat att göra. Trevlig helg! men vi kanske ses på söndag när Camilla fyller år på Ekerö. Kram

Betty sa...

Glömde en viktig kommentar. Man är stolt att jobba på Samhällsbyggnadsförvaltningen när dom gör en sån fin park som körsbärsparken. Riktig mysigt att vara där. Så nära er med.