tisdag 6 september 2011

Nostalgi :)

Gick hem tidigare från jobbet idag. Huvudet sprängdes, näsan rann och hostade som en gris :/ 
Hämtade barnen och sen hem på lite mellis och sen film i soffan. Milton tyckte jag skulle välja idag. Åååå vad glad jag blev. Äntligen kunde man få se något av alla filmer man köpt genom åren som han inte varit så förtjust i. Valde skönheten & odjuret och konstigt nog sa han inget. Hela filmen kollade vi på. Jag slumrade till en stund men vaknade av mina egna äckelhosta :( 
Nu efter lite hostmedicin & treo känner jag mig OK men långt ifrån bra! 
Frågan är om en Maxirunda är bra eller anus?! 
Men fan mat MÅSTE vi ju ha. Finns inte ett skit i skåpen. 
Problem va.... 
Ringer nog Robin och ser hur han tänker kring detta. Men hur som haver blir det mera tabletter så jag blir frisk någongång. 
Puss! 

Inga kommentarer: