lördag 17 september 2011

Lördag!

Igår var det tacosmiddag + massa vin o bubbel med fina vänner. Idag har man fått som man förtjänar!
Herregud så klen jag blivit med åren. Klarar tydligen inte längre att ha kul haha.

Idag har vi bara latat oss hemma hela eftermiddagen. Tog oss ut vid 4 tiden på en McDonalds middag + lördags-godis-handling. Eftersom det nu var HelloKitty lådor på Willys att lägga godis i var jag ju bara tvungen att ge Elvira en egen med några bitar choklad i ;)
Jag o Robin nallade några bitar av henne då hon faktiskt var nöjd med typ bara 3 st.
Har nu också bakat kladdkakemuffins som vi ännu inte provsmakat.
Ska nog göra mig en god kopp te och smaska i mig en två tre st muffinsar.

Imorgon är det utelek planerat om nu vädret tillåter sen även dags för plask & lek igen för Miltons del.

Puss o hej.

Inga kommentarer: