fredag 23 september 2011

:(

Asså fy farao för migrän :( Känner mig som värsta alkismorsan!
Ja barnen är lediga med sin sjuka mami idag. Som varje morgon denna vecka startade den med jordens huvudverk. Milton frågade efter frukost ett x antal gånger innan jag kom upp o slängde i mig en voltaren. Fram med frullen på bordet och på med kaffet. När vi Satte oss för att äta kändes det som att jag skulle kräkas rakt ut o att huvudet skulle koka upp :/ Sprang till sängen o la riskudden över mig, bad lilla Milton se efter galna Elvira lixom. Snacka om rörigt frukostbord när jag sedan klev upp igen efter ca 15 min haha. Yoghurt över hela golvet + lite på fönstret ööö ja måste ha stänkt rejält!! Elvira åt ur smörpaketet och hade smulat sönder hela sin smörgås. Lite koll hade jag... kaffet som jag hällt upp ställde jag faktiskt högt upp på diskbänken innan jag sprang iväg.
Milton frågade också om han kunde få ta sylt på mackan eftersom det är fredag.
Ja, sa jag. Ta en stol så når du den.
Milton: men du måste se hur mkt jag tar ju?!
Jag: ta hur mkt du vill. Ge elvira också om hon börjar skrika.
Tur var så gav nu inte milton någon sylt till henne. Hon har ju aldrig fått det förr men jag vet att hon vill ha allt som Milton har. Tänkte bara på mig själv i stundens hetta att om hon börjar skrika DÖR JAG!

Men herregud stackars barn som lever med föräldrar som tex dricker som ej kan ta hand om dem. Kände mig grovt handikappad under ca 1 timma med min migrän. Fyyyyy vill aldrig mer ha så!!!! Jäkligt läskigt, ville typ gråta för att jag inte kunde gå upp till dem :( Detta gjorde mig säkert mer stressad och det tog längre tid för huvudverken att försvinna.

Nu är det värsta över MEN är inte återställd helt. Illamåendet är lite kvar och lixom tung i huvudet fortfarande. Borde kanske komma ut en sväng i friska luften. Får ta o fixa till mig snart.

Avslutar detta med att ÄLSKAR MINA BARN SÅÅÅÅ MYCKET. Vill aldrig att dem ska fara illa :(

1 kommentar:

Din mamma sa...

Men lilla gumman blev du så sjuk idag. Du skulle ha ringt efter Mamma så hade jag kommit och tagit hand om barnen, så du fick vila ifred. Tänk på det nästa gång lilla gumman. Jag vill det så gärna. Jag hinner nog vara här på jobbet. Stor kram till dig och krya på dig ordentligt.