torsdag 1 september 2011

Sömngång?

Ca 2 timmar efter det att Elvira somnat (jag o robin sitter i soffan o tittar på Robinson) kommer hon vinglandes upp till oss. Ja vi har sedan några veckor tillbaka tagit bort ena sidan på spjälsängen och satt dit en stödbräda.
Känns som att hon gick i sömnen :/ Skrev ju tidigare att vi la pussel innan hon somnade och allt detta låg kvar på soffbordet som hon då när hon kommer upp ställer sig vid direkt och börjar bygga, ööö okej vad gör hon skrattar vi. Tar väl inte mer än ca 5-10 min innan hon sedan lägger i soffan bredvid oss och somnar om.
Allt såg väldigt roligt ut lixom. Inte ett ljud sa hon när hon kom upp + att det var bäcksvart i sovrummet så hur hon kunde hitta fram till dörren från sängen är ett mirakel. Att hon inte snubblade?
Kanske kan min vän Jessika som gick i sömnen i flera år när hon var liten göra oss klokare haha??!!
Nu ligger hon iaf i sin säng igen och sover så sött och även jag ska stänga mina ögon och bege mig in i drömmarnas värld!
Puss <3

Inga kommentarer: