fredag 23 september 2011

Min fredag!

Kan säga som så att jag är helt förstörd efter denna dag. Inget jobb och inte heller någon matlagning alls men att vara hemma med 2 kids samt vara sjuk själv går inte riktigt hand i hand.

Kom iaf iväg på kvällen för att handla present åt Corris som fyllde 4 år idag som vi även var på kalas hos. Nyfödda Pixie (1 vecka) var också där men får dock vänta med att pussa o krama på henne tills jag är bra igen. Vågade inte äns gå nära henne så som jag låter med min hosta.
Alla barnen lekte sig dötrötta och vi föräldrar satt och njöt i soffan ;)

Hoppas på att må bättre imorgon då det ändå är lördag och stort barnkalas för Corris på lekslottet. Om jag mår som jag gjorde imorse (migrän) får Robin rulla dit med bussen.

Ska nu sova mig frisk tänkte jag. God mat i magen, ingen alkohol och mildare hosta..... Hoppas hoppas......
Puss!!!!!!

Inga kommentarer: