fredag 29 augusti 2008

1 vecka

1 vecka har gatt och det ar en vecka kvar.
Idag ska Miltons kompis Anna aka hem. Men det kanske kommer nagon annan kompis ikvall far man hoppas pa. Tror han har trottnat lite pa poolen verkar det som. Hela morgonen har han sagt. Inte bada, inte bada. Hmm kul, som sagt det ar en hel vecka kvar att bada lixom. Men men kanske bara ar idag som han inte vill far man hoppas pa.

Just det! Har forsokt i nagra dagar nu att ringa till Sverige men det funkar inte. Varken fran telefonkioskerna eller fran hotellrummet. Han som ager hotellet sa att det gar att ringa till Norge men att det ar konstigt att det ej gar att ringa till Sverige. Sa Madde, jag har forsokt nu i felera dagar sa tro inte att jag glomt dej hehe!
Nar vi gar pa kvallen for att ata ropar dem ju in alla fran restaurangerna. Halla halla kom och at har typ... Milton vinkar och sager: Byebye!! Haha da ser de valdigt forvanade ut och blir tysta. Tacka farmor och farfar for ni lart honom det!!

Mummins = Munk

Sippa = Vispa mat i hinken

Den flygande kaninen och 3 sma kattungar har vi last ca 10 ggr om dagen for honom.

Jag ar fortfarande dov pa vanster ora, riktigt jobbigt men har iaf inte ont. Igar fick Robin ont i sitt hoger ora. Anatgligen vattenfyllt eftersom han ar mer under vatnnet an over precis som nar man ar liten. Badkillen lixom.

Tankte aka in till stan har i helgen ocksa. Har inte blivit av annu eftersom man vill vara pigg och kry nar man gar och shoppar. Sa da tankte vi kopa nagon grekisk sovenir till Benny i tjugosjuars present hahaha. Guccivaska och oliver till Jessika var det sagt. Idag ska vi aven forsoka fa ivag korten. Men klantiga jag glomde alla adresser hemma. Men vi far ta fram dem har pa internet.
Nu ska jag tillbaka till poolen och se vad grabbarna haller pa med.
Jessika: Vattnar du mina blommor? Tar du in min post?
Love you darlingen!! See you soon baby.

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart darling så har jag vattnat dina blommor! Jag har oxå tagit beslag på er dammsugare... Hahah vi får se om ni får tillbaka han när ni kommer hem jag tror att han trivs rätt så bra hos oss! Han blir mätt här iallafall! Ta det lungt med gucci väskan du! Säg till om jag ska sätt ain pengar på engång ifall kassan sinar! SAKNAR ER ALLA 3!!!!!! Pusss pussss puss Vi ses på lördag!!!