söndag 10 augusti 2008

Grattis Maddis!!

Kom hem för ett tag sedan från svärföräldrarna. Åt panpizza och Milton fick leka lite. Anne tyckte jag varit dålig på att uppdatera min blogg och Ja det stämmer. Har inte haft orken direkt och så har man gjort så mycket att man inte riktigt tagit sig tid att sätta sig ned för att skriva. Blir väl säkert en hel del i höst då man inte är ute och flänger och far hela tiden.

Igår var det födelsedagsfest hemma hos Madde som fyllde 24 år. Grattis vännen min!! Det bjöds på köttfärspajer, sallad, baugett, kakor, alkohol för de som drack och läskeblask för de som körde dvs alla mammorna på festen (jag, Annelie och Sofia). Milton var också med.
Jag drog mig hemåt vid 23 tiden. Milton deckade i bilen så det var bara att lägga han i sängen när man kommit hem, skönt. Fick med mig en bira av Jessika hem, så gullig hon, Tack. Drack min öl och pratade med Emma i en timma i i telefon. Ca halv 1 kom Jessika & Benny hem så jag gick in till dem en timma eller så och snacka goja och drack en till öl innan sänggång.
Robin kom hem ca 6 på morgonen efter Jonnes svensexa. Dem hade haft riktigt skoj. Salsadans, Paintbol, folkracing, middag, utgång. (Hoppas ni förstår mina engelska ord, pissdålig på stavning).

13 dagar kvar till Grekland.

Inga kommentarer: