fredag 22 augusti 2008

Heta nerver.

Igår kom resfebern fram.

Bet sönder hela händerna (naglarna och nagelbanden). Jag undrar hur det blir ikväll. Kommer nog inte kunna sova en blund på natten. Shit pomefrites.
Ska strax och åka lämna gullegrisen på dagis sen till Sabis för att köta lite bröd till frullen. Hem och äta sen kanske sova 1 timma om jag kommer till ro. Packningen är faktiskt i stort sätt klar, bara dem biggaste nässisärerna som skall ned till sist.
Hmm bilen hade jag tänkt att städa ur också. Massa skit i bakluckan. Får se vad man hinner med. Betala lite räkningar är verkligen ett måste hinnan vi far annars ligger man pyrt till när man anländer hem igen.

Jessika fick mitt lösenord till bloggen igår Ifall något skulle hända. Inte för att det kommer det men bara för att vara på den säkra sidan. Så då kan hon skriva några rader om det isf. Visst är jag störd?! Men något hände igår kväll. Har aldrig varit rädd tidigare för att flyga men nu så... fast kan vara för att det var så pass länge sen nu. 3 år. När jag väl sitter där så känns det nog bra. Jag är väl nervös helt enkelt. Får ta mig en bira på flygplatsen för att lugna nerverna.

Nu måste jag åka till dagis. Byebye!

Inga kommentarer: