söndag 31 augusti 2008

Sondag.

Jag mar antligen bra nu. Forsta dagen jag kanner mig riktigt kry men dessvarre har alskilingen fatt riktigt ont i sitt ora. Gar i omgangar. Han ska till lakaren imorgon sa da hoppas vi pa att det snart blir bra for honom med.
Milton badade i poolen idag efter ca 3 dagars strejk. Jatte kul hade vi idag. Skont pa stranden ocksa. Flaktade lite till och med, harligt. Blev inte sa dar ackligt varmt sa att man dor.
Men nu efter 9 dagar pa restaurang med busungen Milton har vi bestamt oss for att laga lite mat hemma. Milton ar som ett vilt monster nar vi ska ut. Sitter inte still en anda sekund. Puh sa jakla jobbigt. Far slanga i sig maten och titta hela tiden att han inte soringer ut pa vagen dar bilarna aker som galningar. Kul att kasta bort massa pengar nar man inte far njuta ett piss. Hemma kan han springa frill bast han vill medans vi njuter av god mat och kanske tom lite vin eller natt. Sen efter det kan man ju ga in mot stan.
Kop en vaska till min lilla gurka nu ocksa. Hoppas hon gillar den annars tar jag den hehe. Skit snygg.
Hoppas ni alla mar bra hemma. Miss U all. Kiss and hug.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas robin får stil på örat,tråkigt att gå och ha ont,han kan väl höra av sig till mej så får jag höra hur det gick hos doktorn...hoppas nu att ni får ha det bra resten av veckan.bye,bye!

Anonym sa...

Åååh du har fixat den nu! Ja jag lovar att jag kommer älska den hihi!! Här hemma mår vi fin fint men det är sååå tomt när ni inte är hemma... Vi får lova att aldrig flytta isär... Hahaha Mizz U wery much!! Pussissar