måndag 1 september 2008

Shopping.

Hej farmor Anne:
Robins ora ar nu mycket battre. Som mitt nu nastan, bara lock kvar inget ont. Fick nagra tabletter pa apoteket som gjorde susen tydligen.
Igar kvall borjade det regna kors i taket. Inte mycket men lite. Sa idag nar vi vaknade var det mulet sa vi tog vart pick och pack och begav oss in till staden pa en shopping runda. Milton satt som ett ljus i vagnen hela tiden. Han fick nagra t-shirts och en bil, pappa Robins shoppade kepsar, armband, halsband, mamma Madeleine shoppade armband, shorts och hmm nu star det still vad vi mer shppade. Skit samma. Vi gick ocksa till hamnen och tittade pa batar. Pippi bat sag Milton. Stort skepp med doskalle pa, as coolt.
Milton somnade pa vagen tillbaka (ca 3km) sa vi satte oss vid poolbaren och svepte en ol i lugn och ro. Solen ar framme igen och steker pa ordentligt. Innan vi aker hem ska vi unna oss massage pa stranden. Varsta lyxet.
Staderskorna varkar inte fatta att vi ar 3 personer som bor dar. Nu i nagra dagar har vi bara fatt 1 stor handduk och 2 sma. Ja sa vi har delat handduk, kul i jul va. Ska klaga lite pa det snart hehe.
Byebye!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello min darling! Har lagt lite komentarer här o där... Visste inte att du bloggade där nerifrån! Känndes skönt att få veta av er! Jag har skickat lite sms & så men inte fått svar som man är så blir man ju lite orolig hihi töntigt jag vet men det är faktikt mina 2 bästa vänner och "min" bebis därnere i främmande landet... jag läste inlägget om att det inte går och ringa så jag förstår att ni inte kunnat höra av er! Hoppas ni har det bäst resten av veckan ses på lördag! Längtar efter att få se era bajsbruna fejjor.... (0= Puss och kram på er!

Anonym sa...

va bra att min stor-prins mår bra i örat,vi längtar efter er nu,när kommer ni hem på lördag,tidigt på morron eller?ska vi va milton-vakt?vi är det om ni vill,vi hörs om det. pussinussi.

Anonym sa...

När landar ni nu igen. Jag har nog åkt på minnesförlust i närminnet eller. Var det kl 16??? Hoppas att ni har det bra och njut av era sista dagar av sommar. Här är det en fin höstdag, soligt men lite svalare. Hälsa familjen och pussa lite extra på Milton från mig! Massa kramar!!!