onsdag 24 september 2008

Lekslottet2.

Milton har fortfarande något problem med sina tänder. Han säger att han har ont och är lite mer gnällig än vanlig som tex inatt. Vet faktiskt inte vad det är. Trodde han hade fått alla tänderna men nu har jag ingen aning. Något hål tror jag inte att det är. Tänderna är jätte fina.

Seg morgon efter att ha sovit lite halvtaskigt. Halv 10 hoppade jag in i duschen för vi hade sagt 11 på lekslottet. Stackars Texas hade fått jätte hög feber så han och mamma Sofia fick stanna hem idag. Klädde på mig och sminkade mig. När jag målar maskara kommer det runt hela ögonen så då väntar jag några minuter tills det torkat in ordentligt innan jag tar bort med tops runtomkring. När jag ser som mest hemsk ut plingar det på dörren men så har jag såklart glömt bort att jag är helt svart runt ögonen. Det var Robins farfar som skulle lämna en bilstol till Milton. Undra vad han tänkte om mig haha. Fan vad hon såg ut idag då kanske haha.

På lekslottet blev det springa och leka i ca en timma sen mat+fika för alla barn och mammor. Emma fick springa runt som aldrig förr med Milton i värsta leklabyrinten och åka jätte lång ruschkana. Det tyckte hon var grymt skoj.

Väl hem efter va 2½ blev det kaffe inne hos Jessika som var hemma idag från jobbet pga magsmärtor. Stackars liten då. Men nu vet vi nog vad det kanske kan vara iaf. Milton är nu vaken och snart blir det storkok på spagetti och köttfärssås tillsammans med Jessika + Benny. Alla ska ha mat + matlåda. Herrejösses det blir mycket mat idag. Blir kul det.

20.00 är det IDOL! Får inte glömma, måste se. Heja Jenny!

Inga kommentarer: