fredag 19 september 2008

Morgonen.

Vi alla vaknade vid 8. Men eftersom man har en sådan underbar pojkvän så fick jag ligga och dra mig till kl 9. Jag ska trots allt jobba 5 timmar idag. Vi upptäckte när vi vaknade att Milton inte haft någon blöja på sig under natten. Men kors i taket hade det nog bara kommit en kiss (i våran säng dock). Men det var bara lakanet som tagit stryk av denna olyckshändelse eftersom vi har kissunderlag (plastad frote).
Åt en härlig frukost tillsammans med familjen innan jag klev in i badrummet för dusch och smink. Har suttit här ett tag framför datorn nu och kikat runt lite på roliga bloggar medans pappa Robin tittar på någon serie på tvn och Milton meckar som en galning med sin gråa audibil. Han är verkligen koncentrerad lilleplutten. Så himla kul att se.
Idag ska jag shoppa present åt prinsessan Nelia som fyller 1 år nästa vecka.
Nu måste jag fara mina vänner. Ha en bra lördag! Kramar.

1 kommentar:

Bubblan! sa...

jag har coccilana etyfin hemma om du vill ha, bästa hostmedicinen ju!