torsdag 11 september 2008

LYXIG RESA!

Jag har nu suttit i nån timma och tittat på resa till mig och Madde i Januari till Spanien. Det lutar definitivt åt en All Inclusive resa. Känns värt det verkligen. För drygt 7000 kr får man bo på skit fint fyrstjärningt hotell mitt på standen även frukost, lunch, middag, obegränsat med dryck som tex, vatten drinkar, öl och vin, underhållning på kvällen m.m.
Tittat på vanliga resor också. Dem ligger på drygt 5000 kr/person och då ingår absolut ingenting. Då måste man nog räkna med ca 3000 kr minst i fickpengar var. Då kommer man ändå upp i en hög summa så varför inte unna sig en lyxresa en vecka tillsammans med sin utan kids. Madde ska prata med sin boss på måndag och jag pratar med min imorgon första dagen på jobbet så får vi se om detta går vägen. Håll tummarna!!

Inga kommentarer: