lördag 13 september 2008

Myspys i soffan.

Slutade kl 17 igår. Fia kom in på jobbet för att göra sällskap med mig hem. Vi gick snabbt tillsammans till tåget som gick tolv över. Pappa Robin steg på i Årstaberg men såg han inte förrän i Tullinge för det var så himla mycket folk. Vi åkte och hämtade Milton på dagis som såklart var sist kvar som många andra dagar. Vad arbetar folk med egentligen? Är inte fem en ganska vanlig tid att sluta, eller? Han hade iaf fått en kanelbulle av fröken, snällt av henne. Hela han luktade bulle när jag bar honom till bilen.
Pappa Robin ville köpa telefon idag så vi for raka vägen till Kungens Kurva. Första stoppet blev On Off. Där han inte fann det han sökte så vi åkte vidare till Elgiganten. Där blev vi kvar 1½ timma. Men det är bra, inget impulsköp här inte. Det ska bli bra. Jag och Milton strosade omkring i butiken. Mest satt vi framför barnfilmerna och tittade. Blev att vi köpte "Vilddjuren". Klockan hade hunnit bli halv åtta när vi var klara. Då fick Milton en glass sen åkte vi till Mc Donalds. Vräkte i mig en Mc feast & compani (blääähäää) alltid känner man så efteråt ändå äter man där.
Kom hem halv nio. Gjorde ordning Milton med välling och pyamas. Tog tävkte och kudde till soffan så vi kunde ligga där och kolla på nya filmen. Trodde Milton skulle tvärdecka men inte då, han höll sig vaken hela filmen. Helt plötslig gick han in i våran säng och la sig (på min kudde med mitt täckte). Jag somnade på soffan med Miltons täckte och kudde. Robin gick över och snckade skit med Benny tror jag. Vid ett tiden gick jag in i sängen och la mig. Kändes att man hade jobbat. Har inte varit sådär trött på länge.
Idag blir det kalas hos Nathalie sen vidare hem till Cornelia. Ha en bra dag, kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Testing testing!

Andes