torsdag 18 september 2008

IdolJenny.


Säger bara det att Jenny Karevik är grymt bra. Hon måste bara komma vidare till veckofinalerna. Rösta som fan på henne sen lova mig det alla ni som läser detta. Hon är bäst! Jenny jenny jenny lita på oss vi kommer vara där på första veckorfinalen... för dit ska du, dit kommer du att gå för vi ska rösta som sjutton!!!!!!!

Idag har jag och tjejerna (fia, jessika, madde) bokat resa till Lanzarote i Januari 1 vecka. Shit vad kul vi ska ha då. Vi har alltid varit så sega på att hitta på saker i alla år tillsammans. Men nu så, nu smäller det. Bättre sent än aldrig! Synd bara att inte Annelie och Sofia kunde följa med, det hade varit det ultimata såklart. Men vi andra får bada, sola och dricka pinacolada haha. Dem andra snuttisarna får läsa min blogg och följa oss den vägen tyvärr. Sjukt att vara utan Milton i en hel vecka bara. Aldrig hänt förrut. Men det kommer nog gå alla tiders. Pappa Robin är en superfarsa och säkert får han lite hjälp av farmor & farfar med hämtning på dagis osv.

Inatt hostade jag sönder mig själv. Svettades som en gris och sov absolut ingenting. På morgonen innan vi skulle åka till dagis tänkte jag att jag skulle förstärka Miltons namn på napparna men hujedamej vad kause det blev då. Skrik och grin i ca 15 min innan jag lyckades finna en napp utan markering på. Strax före nio rullade bilen iväg. Sen for jag vidare hem till Annlie. Jessika kom väl vid 12 tiden. Vi hjälpte henne att baka kakor inför Nelias ettårskalas nästa helg. Luktade bakverk i hela Hölö tror jag. Shit vad det östes på. Självklart tog jag mig en smakbit eller två. Kakmonstret klara absolut inte att baka utan att smaka.


GODNATT!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Madde madde. gud va du bökar och stökar med allt möjligt.. Hoppas allt är bra Kram

Madde sa...

hehe =) japps...