fredag 9 juli 2010

Badhuset

Idag blev det shopping hela dagen lång. Drog en sväng till Skövde efter Hjo. Där fann jag endel bra på super rean. 75% var det på Vero Moda! Jeanskjol och jeansshorts. Lite annat smått & gått på H&M till hela familjen.
En dyr och fartfylld dag.

Mysig avslutning på kvällen med ett bad i badhuset. (alla som varit här vet hur jäkla skönt det är).
Man eldar upp vatten i en stor tunna. Man låter det bli riktigt varmt i det lilla huset som i en bastu. Tänder miljontals värmeljus sen är det bara att köra.
2 skopor kallt vatten i en stor kanna + 2 varma sen häller man över sig tills man är färdigt.
Visst det är lite trix och fix men fan så underbart lovar jag er!!

Imorgon hoppas jag på stekhet sommarvärme så man kan få ligga och pressa sig chokladbrun haha. Blir väl solariumet när jag kommer hem på måndag ;)
Ska iaf då ut och promenera i mina nya joggingskor. Hårdtränings tills nästa semesterperiod börjar dvs hårt i 3 veckor. Inget snask mån-fred + långa tunga promenader några ggr i veckan.

Dags att lägga huvudet på kudden och somna in. Puss på er!!

Inga kommentarer: