måndag 12 juli 2010

Måndag.

Idag fick Milton vara hos kusin Abbe och leka.
Själv åkte jag för att handla på IcaMaxi. Ja det ekade i alla skåp hemma. Ingen mat någonstans. Nu fick vi lite att äta på iaf.
Kul att jag fick sällskap av Emma & Nellie. Blev en äcklig kaffe på McDonalds därefter.
Åkte hem med all mat och sen vidare för att träffa Jessika & lilla Molly. Dem har just nu bosatt sig i hennes pärons hus så det var skönt att kunna sitta på deras baksida där det fläktade en aning med en GOD kaffe.
Våra söta bebisar fick bada och ligga alldeles nakna och lufta lumpan :) Ja vem vill inte lufta rumpan i denna värme!? Lider verkligen med alla gammla människor som sitter instängda i sina kokheta lägenheter.

Jag har återigen varit riktigt duktig och gått på en redig powerwalk. Ca 9 km på 1,15, bra va?! En kvart snabbare än förra gången. Känner mig bäst (haha). Ja det är bra att peppa sig själv har jag hört. Riktigt bra gick det så länge det fanns batterier på mp3:n. Efter drygt halva vägen dog den och även lite av farten jag arbetat upp under vägen. Men men vill iaf ge mig själv en stor applåd för att jag är igång!!

Imorgon ska vi vara barnvakt åt kusin Abbe. Han ska sova över här hos oss. Grabbarna kommer få tokskoj som vanligt. Vi börjar dagen med att bege oss till en strand. Ja inte fan kan man sitta hemma och glo när det ska vara så varmt. Måste ut ut ut och bada bada bada!!
Jag tack nu för mig och hoppar isäng! Puss hej!

Inga kommentarer: