söndag 25 juli 2010

FyFan.

Blev inget bilköp igår. Opeln vi tittade på var mycket mindre än vad vi tänkt och då var det absolut inte aktuellt med något byte av bil. Men vi ska iväg imorgon igen och titta på en Kia som är väldigt intressant. Hoppas på att den är så bra som vi fått för oss för då blir det definitivt ett köp redan imorgon. Feta säten med skinnklädsel och grejer :)

Utgången igår med tjejerna blev mycket trevligt trots regnet. Visst hade det varit ännu bättre med sol men man får helt enkelt göra det bästa av situationen. Blev ett glas vin på Snapps sen middag på Högbergs och sedan vidare till öö ja det minns jag ej vad det hette men på söder iaf. Det blev totalt 5 glas vin och jag var fan full. Herregud vilken klenis jag blivit då. Var bra att vi tog sista tåget hem. Hade verkligen inte klarat mer. Tack tjejer för en mysig/kul kväll. Måste göras om fast inte än på ett tag ;)

Mådde som jag förtjänade när jag vaknade imorse. Som att jag skulle ha supit riktigt hårt i flera dagar haha. Jag var inte tuff vid frukosten kan jag säga er. Blev en Ipren och lite yoghurt men sedan en kalldusch för att kvickna till. Hade bokat biljetter till Shrek 4 på bio med Sandra och hennes Daisy.
McDonaldsmat och biogodis gjorde nog susen för min bakiskropp fast hjärnan var fortfarande bra trött och seg.
Åkte hem och packade väskorna och tog med mig barnen för att sova hemma hos ma&pa inatt. Passade mig alldeles utmärkt med mammas goda tacopaj och jordgubbar med glass en dag som denna.
Hoppas på att ha vaknat till liv imorgon iaf :) Puss och godnatt!!

Inga kommentarer: