tisdag 27 juli 2010

PAPPA


Underbar dag!!
Fixade med banken idag så att allt är klart på torsdag då vi får hem vår nya bil.
Blev då lunch och kaffe hemma hos ma&pa.
Vid 3 tiden tog jag barnen och åkte in till Sthlm för att hälsa på söta arbetskollegor på jobbet och självklart blev det lite nytt till barnen då. Elvira fick mest från Åhlens med Milton fick nya tugga kläder från Zara. Har inte varit inne där förrut faktiskt. Vet ej varför men jag har definitivt missat något!! Fanns ju hur mkt tufft som helst till min lillprins där. Dit måste jag igen när plånboken säger Ja.
18.00 var det bokat på fridays till hela tjocka familjen dvs mamma och mina 2 systrarna med familj. Herregud så mkt mat man fick då men gott var det. Jätte bra de där med att alla barn fick kritor och papper att rita på medans man väntar på maten. Borde alla ställen ha tycker man.

19.15
var det dags för bandet pappa nu är med i att börja uppträda. Missförstod förrut och skrev då att de ej har spelat ihop på drygt 20 år men det var hela 43 år. Ja gubbarna är upp mot åren men det rockade faktiskt. Härligt svängiga låtar tycker jag de hade. Pappa var en stjärna på synten. Har någon liten filmsnutt också som jag kan lägga upp sen så får ni höra gubbarna :)

Det blev studsmatta för alla ungarna sen. Ja en sån där man blir fastspänd i och sen studsar man högt upp i himlen hehe. Såg jätte skönt ut. Avslutet blev naturligtvis en glass innan promenaden mot tåget. En otroligt mysig/roliga dag med underbara familjen på stan.
Nu sova, imorn städ, tvätt och pack!! Puss!!

Inga kommentarer: