måndag 12 juli 2010

Nya tag!

Har haft helt underbar dagar nere i Töreboda. Så skönt att vara där men även skönt att komma hem också till sitt lixom.
Längtar redan tills nästa gång vi ska dit. Alla mår verkligen bra där. Finns något för alla. Stora som små, kille som tjej!

Tog mig i kragen direkt när jag kom hem idag och gick ut på en ordentlig Powerwalk med Sandra och hennes hund Freja. Fan så underbart det var. Nu blir det 3 intensiva veckor med full fokus på my body!! Inte en massa skit att äta och många promenader. Sen på semestern kommer det bli gott att äta och dricka dagarna långa :)
Invigde föresten mina nya träningsskor idag också.

Jaha då får vi se vad jag ska ta och hitta på i 3 veckor nu då när robin ska jobba. Ska det vara så här varmt som det varit i veckan är stranden det ända rätta. Steeeeka sig lite granna!!

Nu ska jag stänga mina ögon och försöka somna trots den otroliga värmen här i sovrummet.
Puss!!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: