tisdag 27 juli 2010

HAPPY!!

Min gravidkropp börjar nu lägga sig ännu mera :) Höfterna har börjat dra ihop sig bra nu så att jag äntligen kommer i alla mina jeans igen. Byxor som jag knappt fick upp över knäna bara för mindre än en månad sedan slank nu ändå upp idag när jag provade dem. Visst är det "deg" kvar runtbyxkanten men fan inte mkt. Dryga 25 kilo sätter självklart sina spår.

Nu ska jag hem till ma&pa och faxa papper till banken så vi kan hämta hem vår bil på torsdag :) Kanske även tar några minuter på crosstrainern om det hinns med.
Ikväll ska hela tjocka släkten in till Kungsträdgåren och titta på min bästa pappa som ska spela där kl 19.00. 60-talsrock på hög nivå :)
Leffe Karlsson (Idol Andreas pappa) har nu efter drygt 20 år startat ett nytt band om ville nu igen ha med MIN pappa i det. Pappa lirar synt ööö tror jag haha. Men skoj ska det bli. Äta på fridays först sen rocka åt farsan!!!
Puss hej.

Inga kommentarer: