måndag 20 april 2009

The day.

  • Städat
  • Druckit 10 l kaffe med Emma
  • Handlat på Maxi med bästis och en super grinig Milton
  • Ätit pizza med älskling
  • Fått hyllor uppsatta av svärfar och älskling
  • Tittar på inför eurovisionsongcontest (blä var endast skit)


Milton somnade på väg hem från Maxi. Han var hur trött som helst. Säkert hade han inte sovit middag på dagis. Ordinarie fröken var ej på plats så jag kunde inte fråga. Han tjatade hela handlingen om att han ville ha en "liten bil" men jag sa Nej. Han fyller faktiskt år på fredag. Trött som han var blev han jätte ledsen och arg. Grät, skrek och tjatade hela tiden. Bästis lyckades vilseleda honom ett tag på andra tankar. I bilen på väg hem deckade han av utmattning. Jag bar upp honom i lägenheten och han sover fortfarande. Ja säkert vaknar han riktigt tidigt imorgon. Bästis tycker iaf att jag var riktigt duktig som klarade av att motstå allt han tjatade om. Rätt stolt själv. Inte Alltid man orkar och har tålamod till det. Han har blivit en "liten Madde och Jessika unge". Båda vi var hemska som barn. Fick vi inte det vi ville ha i en affär la vi oss ned på golvet och skrek. Milton börjar bli lite smått så. En aning mildare kan jag tänka mig.


Hur jobbig var jag mamma??? Vad gjorde ni med mig??? Hur orkade ni???

1 kommentar:

mamma sa...

Ja tur att man glömmer dom sidorna Madde. Kommer bara ihåg roliga minnen när du var liten. Jag ska tänka på dig när du går till chefen kram lilla gumman