onsdag 15 april 2009

Mysig dag.

En trevlig och rolig shoppingtur med bästa vännerna (Emma & Jessika) i Skärholmen blev det minsann. Jag hittade en klänning jag bara älskar så mycket. Turkos är min färg. Love it. Blir nästa partyts dress. Ett läckert matchande armband fann jag också. Sen lite oväntat blev jag dökär i ett par skor från New Yourker. Kanske inte helt min stil men jag var bara tvungen att köpa dem. Bästis fick ett par likadana av mig. Exakt hennes stil. Nu blir vi som tvillingar (haha). Kort kort kort jeanskjol fann jag på Carlings. Rätt så tuff tycker jag. Min förra är lite mer mesig. Längre, ljusare och barnsligare.

Jessika for sedan till jobbet. Jag och Emma plockade upp skruttis på dagis och åkte sedan hemma till Emma på lek, middag och mys. Båda våra män var borta så då passade vi på att gosa riktigt ordentligt. Milton har haft riktigt skoj idag. Ojoj vad han har haft fantasi killen som jag inte märkt förrut. Inte fanns det en ända leksak hemma hos Emma men vad gör det när en matta kan vara en hund eller en båt eller kanske en buss eller ett sovrum kan vara en affär och ett läppsyl kan vara en glass så blir allt jätte skoj.

Självklart kan nästan aldrig en hel dag vara helt perfekt. Något skit måste ALLTID hända. Innan middagen ringer min chef och berättar att ingen av tjänsterna jag sökt på min avdelning har jag fått. Så jag är nu arbetslös när mitt schema jag har nu tagit slut. Jo visst kanske jag får något sommarextra men VAAA FAAAN! Aldrig kan något bara flyta på som man vill. Kan inte bara den här jäkla krisen lägga sig nu så företag kan börja anställa lite folk igen.

Några planer har jag väl på hur det här ska lösa sig men det är inget jag talar om (hahaha)..... Puss & Godnatt!

Inga kommentarer: