måndag 20 april 2009

Sista veckan.

Ledig dag idag. Har lämnat Milton på dagis och legat och pressat i solariet i Tullinge C. Måste få lite färg nu innan festen på lördag så att jag bär upp min nya turkosa klänning snyggt. Kan inte vara kritvit, blir inte snyggt de. Ska väl ta och röja upp disken efter helgen i köket för att sedan bege mig till Ica Maxi och storhandla allt som behövs för min bakdag på onsdag. Milton har tittat i min kakbok och pekat på i stort sätt allting i den som han tror är gott och som han vill ha på sitt kalas. Det mesta han pekar på innehåller självklart choklad precis som sin mamma älskar. Jag bakar det väldigt gärna. Helst vill jag ha med någon som sällskap på min tripp men Emma pemma ligger väl och sover och vägrar svara i sin telefon. Tänkte prova och terrosera henne snart igen.

Nu är jag inne på min sista vecka på jobbet. Känns väldigt ledsamt. Har trivts så otroligt bra där men själva arbetet, avdelningen och alla kollegorna. Igår fick jag en chokladask av 2 av mina söta kollegor som inte tycker att jag ska sluta. Men vad gör man när krisen är här och dem måste skära ner på tjänster?! Kommer troligtvis få ett sommarextra under sommaren. Men det gäller endast en tio veckors period. Men det är alltid något. Får hoppas att det tyder upp någon tjänst under tiden jag kan söka.

Denna vecka ska vi få vår underbara diskmaskin!!!!! Yes äntligen............ =)

Inga kommentarer: