torsdag 9 april 2009

Snor.

Nu har man åkt på och blivit förkyld. Känns som att jag har 40 graders feber men har ingen alls. Det kokar i hela huvudet för att jag är så snorig. Inte roligt alls.
Milton den lilla påskgubben släpade jag till dagis imorse. Tänkte först att han skulle få vara hemma med mig eftersom han själv har lite jobbig hosta, men nä han var bara fööör pigg märkte jag efter ett tag. Mami Madde orkar INTE med en trottsig 3-åring idag. Vill bara glo på TV och sova. Robin slutar 12 så han hämtar Milton på dagis sen behöver inte ut och åka igen i de här regniga tråkvädret.
Kul att det ska bli jätte fint väder i helgen, då jag jobbar precis hela dagarna. Kan man ha mer otur?!

Jag förklarade igår för Milton vad en påskkärring var. Att man målar sig i ansiktet, klär på sig roliga kläder, kanske en kjol och så m.m.
Milton säger: Nä inte roliga kläder bara COOLA kläder.

Han är verkligen inne i någons slags "cool" fas. Han ska bara vara cool hela tiden haha.
Nu ska jag dricka te och proppa i mig alla tabletter som gör en bra. OMG3, Ipren, Via Max Kvinna. Dags att plocka in frukosten och lägga sig i soffan ett tag och dega framför något skit på TV innan jag ska vila lite.
Hoppas ni har en friskare dag.

Inga kommentarer: