torsdag 23 april 2009

Oturs Milton.

Stackars Milton!
Nu har han ett sår under ögat också. Fläskläppen har lagt sig, syns inte längre något. Men såret under ögat tar nog ett tag att läka. Vet ej vad som hänt. Om det hänt på dagis eller under dagen med farmor. Fick inget vettigt svart från lillkillen. Får nog veta imorgon av dagis eller farmor. Kom nu och tänka på att han till varje födelsedag har lyckats att få någon slags av blåtira i ansiktet.
Ett år var det blåmärke och jack i ögonbrynet.
Två år var den blåmärke på kinde efter att ha ramlat i backen på dagis.
Tre år (imorgon) sår under ögon. Rött och blått litet märke.
Måste ta kort imorgon på honom och sedan lägga ut från alla tre födelsedagarna så får ni se alla små skador på min stackars plutt.

Föresten gratta mig. Jag fick ett vick idag på jobbet. Yes är så glad och lycklig. Efter lite tjat och spring oss högsta chefen så får man som man vill. Slipper söka massor av jobb hela sommaren och känna mig totalt värdelös. Nu är jag människa igen!

4 kommentarer:

mamma glad sa...

STORT GRATTIS GUMMAN MIN. MAMMA ÄR LYCKLIG MED. GRATTIS TILL MORMORS KILLE SOM FYLLER 3 ÅR IDAG. VI KOMMER SNART OCH FIRAR DIG. PUSS O KRAM SÅ LÄNGE.

svärmor åxå glad sa...

jätte grattis till dej! nu slipper du gå å tänka på att du måste fixa nytt jobb. najs! milton snubblade å slog sig på dagis. vi syns i eftermiddag vid fem-tiden.

Bubblan! sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!

Nathalie sa...

grattis till jobbet!! kul!!