onsdag 6 oktober 2010

Bajsunge.

Onsdag och babysim stod dagens höjdpunkt :) Blev dykning även idag, så kul!
Blev därefter lunch (salladsrulle) med morsorna. Man är verkligen vrålhungrig efter simmet. Det tar på krafterna att babysimma ;) En kopp kaffe var välbehövt efter måltiden. Tog oss en liten än då kopparna var mini. Tyckte dessvärre jag det ej räckte så jag ringde upp min vän Madeleine för att se om hon var klar för dagen med sitt arbete.
Mera kaffe och smaskig fruktsallad bjöds det på hos henne. Man tackar!!

Idag har vi tagit ännu ett steg i behandlingen gällande Miltons stamning, känns kul. Han börjar nu också känna sig riktigt bekväm med LogopedCecilia. Ibörjan sa han inte mkt utan bara gjorde precis som hon sa men idag minsann sa han emot lite granna haha. Han börjar mjukna :)
Därimot gick inte själva mötet idag som planerat. Vi kom ca 20 min försent pga jävla bajsbilköer (såklart). Sen bajsar fröken Elvira det första hon gör. Hon blir då helt förståligt väldigt gnällig. Eftersom vi redan missat så pass mycket viktig tid så fick hon ligga med bajset i blöjan ett litet tag. La henne på mage på "hoppa-hage-mattan" med en leksak så va saken fixad :) Tur vi alla är lite småsnoriga så man inte kände lukten vidare mkt. Fick iaf ny läxa till nästa vecka och lite lek och spel hann vi ändå.

Imorgon är det helt blankt i kalendern. Haha äger ingen kalender men skulle ha jag ha någon skulle det inte stå något på imorgon. Funderar på att gå till BVC på öppethus och väga lillskruttan, var ju 1 månad sen nu. Skulle vilja ha lite tips/råd om lite småsaker också så kanske ska skriva in i min låtsaskalender att jag ska till BVC :)

Inga kommentarer: