lördag 9 oktober 2010

Lördag.

Idag blev det bara jag och Miltons som åkte till "simskolan". Ingen pappa och bebiselvira med och ingen kusin Abbe heller. Men det var nog kanske bra för det blev mycket lugnare på de viset. Lilleman gjorde enorma framsteg må ni tro. Han var i min famn så gick vi runt i bassängen, han lämnade alltså trappan för några minter :) Han tom doppade ansiktet i vattnet när han satt på trappan. Han börjar mjukna helt enkelt. Just nu är jag en mycket stol mor!! Visst blir man glad när ens barn gör framsteg i livet??!!

Efter simmet blev det lördags-godis-shopping i Tumbas största godisaffär. Själv ska jag bort på spontan tjejmiddag men lilleman och pappa Robin får väl smaska på det då. Men jag har självklart redan tryckt i mig några när vi kom hem.

Imorgon är det loppisen och jag hoppas på att dra hem Stora Pengar hehe. Njaa mest är det väl så att jag vill bli av med några kassar med kläder iaf. Orka släpa hem allt igen. Nej Tack!! Robin hittade en kasse i vår då stökgarderob (där jag även hittade skumgummimattan igår) där det låg massor av saker man har saknat nu i drygt 1 år. Bland annat 2 par jätte fina örhängen. Sen en fejk DG klocka jag tänkte ta med mig till loppisen.

Oj vad klockan alltid springer iväg. Dags att dra något vacker över mig och åka iväg och träffa mina underbara finaste vänner. Älskar dem i vått och tort.... naaaaw visst är jag gullig!! ;)

1 kommentar:

Fia sa...

Ååh jag hade oxå velat vara med. Är trött på att ligga sjuk här hemma :(