tisdag 5 oktober 2010

Middagsvila.

Skulle egentligen har träffat Jessika idag men eftersom hon har nageltrång i tån och kan knappt gå och ska kanske operera sig så kunde hon ej komma till mig och eftersom jag och lillskruttan fortfarande är lite snoriga kunde vi ej komma ned till henne. Ja då kanske vi smittar Benny som absolut inte får bli sjuk nu, nej nej. Så det blev leka på varsitt håll idag.

Jag tog mig i kragen och städade på förmiddagen. Miltons rum var som att en orkan dragit förbi. Tycker att det kan bli det bara på 10 min, fattar inte?! Där var självklart prio ett eftersom hans kusin kommer och leker efter dagis. Sen blev det resten av lyan. Rensade ut lite mer som är förlitet för Elvira som kanske Molly vill låna annars läggs det ned i lådan och till förrådet.

Ska nog ta och göra mig en kopp kaffe nu medans Elvira sover sin eftermiddagsvila. Sen blir det lite mellis pellis för oss innan vi beger oss ut igen för att hämta hem brosan på dagis.

Funderar på att slänga ihop en rulltårta efter att ha hämtat hem lillprisen så grabbarna kan få fika lite :) Får se vad det blir....

Inga kommentarer: