söndag 10 oktober 2010

Jobbat.

Aaa helt slut! Känns att man har "jobbat" idag. Ja stod vid vårt lilla bord i drygt 5 timmar och sålt bebiskläder och sagt Nejnejnej NEEEJ till alla helt orimliga prutor. Vem fan tror att man kan köpa en nästan sprillans ny "polarn&pyret" overall för 15 kr!!!!??? Först tänkte min syster ta bort den eftersom det bara kom helt sjuka bud på den men sen så tänkte hon att det kan ju faktiskt komma någon som oss som fattar att 300 kr är riktigt bra. Den kostade över 1000 kr från början.
Vi fick sålt en hel del iaf (ca 700 kr rikare) men det finns fortfarande mkt kvar. Tänkte lägga in lite klädpaket på Tradera igen så man får bort dessa kassar någongång.

Blev god middag tillsammans med Molly+familj. Robin och Jessika rullade köttbullar och gjorde egen brunsås. Jag skalade potatisen, duktigt va?! ;)
Ögonen går nästan i kors på mig när jag sitter här så kanske är det ett tecken på att skutta till sängen ögonen böj...

Imorgon väntar en ny veckan med nya äventyr och ännu mera trots från lillprins Milton. Han har börjat vråla som en argsint björn då han inte får som han vill. Näääästan liiiiite komiskt ibland men i längden otroligt jobbigt. Denna trots han har fått nu är riktigt påtaglig. Jag ber till Gud att den är borta innan jul så man kan få känna lite frid i själen!!!!

Inga kommentarer: