torsdag 25 augusti 2011

1 dag kvar.

Jaha då har man passerat halvtid på arbetsveckan, endast 1 dag kvar sen HELG :)
Imorgon blir det en shoppingrunda efter jobbet. Ska titta på lite nytt TILL MIG (inte till barnen)!!
Behöver jeans, koftor, strumpor, skor, bh, tröjor, tajts, tunikor haha ja precis allt typ ;) Får väl ta det viktigaste kanske och inte överdriva. Underdelar och skor är väl det som känns mest aktuellt just nu. Får se om skojiga Denize gör mig sällis. Hoppas!

Denna helg kommer bestå av massa mys med barnen för min del. På lördagen ska Robin iväg med grabbarna och jag har kors i taket tackat Nej till en utekväll med brudarna :/ Brukar vilja vara med på Allt och speciellt med mina fina tjejer eftersom dem är helt underbara såklart Men denna gång tog saknaden av barnen över. Känns som att man knappt hinner se eller prata med barnen nu när man jobbar heltid. Den tid man har hemma är faktiskt mkt gnäll och stress i säng och stress till dagis osv (tråk tråk). Vill kunna landa, vräka i sig godis i soffan med täcke o kudde, låta barnen somna när dem vill, helt enkelt bara njuta av att inte behöva stressa någonstans. Är kanske lite mesig men detta är ganska så nytt för mig med heltidsjobb och det blir långa dagar för oss alla. Framförallt påtagligt har det väl varit för Milton eftersom han är van vid ha sin mamma hemma och haft valmöjligheter med att vara på dagis eller hemma. Nu är det dagis mån-fred 07-17 typ. Lite tidigare o senare någon dag sådär men absolut stor förändring. Vi kommer alla in i det snart.

Apropå någonting annan så är det himla kul att Milton gillar Sunes Jul lika mkt som mig ;) Sitter här och garvar läppen av mig i soffan när pappa Rudolf dansar lätt på tå hahaha. Rudolf kommentarer är dem bästa och man ler lika mkt varje gång!
Nattinatti!

Inga kommentarer: