onsdag 10 augusti 2011

Själv...

Jaha då fick man verkligen prova på förskoleyrekt på riktigt då. Idag var det personal sjuka och andra som slutade innan lunch. Själv blev jag då kvar på min avdelning med 10 barn. Visst kanske inte jätte många barn men som ny här på förskolan är det lite jobb ändå. Tur att jag har femåringar och inte ettåringar iaf. Dem här barnen är sköter sig mkt själva. Sen att jag var själv vid lunchen och skulle duka, servera och skära till dem alla är en annan sak ;) Långbord hade vi. Aldrig tänker jag iaf skaffa 10 barn. Hann knappt sätta sig förrän den första som fick mat ville ha mer eller någon annan som ville ha hjälp.
Lite rast och kaffe har jag nu fått. Barnen härjar själva runt som galningar nu.... Nääääää skoja bara, klart en annan personal ser efter dem små trollen!
3 1/2 timma kvar.... Längtar efter mina gosfisar.

Milton sa imorse när han vaknade att: man kan säga att man är gosig när man precis har vaknat.
Hihi tyckte jag var gulligt ;)

Inga kommentarer: