måndag 29 augusti 2011

Stora killen!

Min lilla prins har TVÅ lösa tänder!!!
Han har gått runt i ca ett år och skojat om att han har lösa tänder. Ja antagligen för att större kompisar på dagis haft de. I helgen när han sa det trodde jag han ej först, Såklart men fick sedan känna. Japp så snart har han en fet glugg och strax därefter två vuxentänder ;)
Idag under hans fotbollsträning satt jag och en annan mamma och pratade skola?! Ja det är ju tidigt i vår som det skall väljas. Hjälp tiden går för fort nu. Var är bebisMilton? Vet redan nu att jag kommer gråta första skoldagen eftersom det kändes i magen när jag kände på hans lösa tand ;)
Min stora kille, älskar dig sååå himlans mycket <3
Kanske ska låta han sova bredvid mig så länge han vill för snart så är man väl där då man bara är pest & pina och pinsam jävla morsa?! Haha!
Puss puss.

2 kommentarer:

mamma sa...

Ja du madde låt honom sova hos er så länge han vill, du vet hur länge du ville sova i vår säng hi hi.

en kartritare sa...

Det finns en väg i Huddinge som heter Miltons Väg inte långt från Stuvsta. Kul säg det till lilla Milton från en kartritare