söndag 14 augusti 2011

Taxinge.

Idag har familjen + min ma&pa åkt ånglok i en timma sedan fikat som aldrig förr på Taxinge slott!

Trött/hängig som vara den var jag tvungen att göra en storhandling på maxi eftersom det var eko i alla skåp här hemma. Gjorde min största handling ever och självklart får jag då avstämning... Bara att packa upp o i igen, irro!

Ligger äntligen i sängen! Men är riktigt stressad eller vad man ska säga över att INTE bli jätte sjuk nu. Halsontet är tyvärr kvar :( Har köpt massa gosaker? från Apoteket som jag hoppas hjälper mig lite på traven med att hålla det på denna nivå och inte bli värre.
Imorgon är det ju APT möte o hela köret till sent på kvällen så det finns ingen tid över lixom att ligga hemma och vara sjuk.

Köpte idag en potta till Elvira som jag tänkt göra ett tag nu. Inte vilken som helst utan en HelloKittt potta ;) Kunde ju inte bara gå förbi den heller. Nu kan hon få träna min lilla tjej. Hon värkar ha intresset för det iaf. Att hjälpa till med våtservetterna och torka snippan är hon super duktig på haha.

Puss o hej.

Inga kommentarer: