lördag 20 augusti 2011

Utvilad!

Igår köpte vi fotbollsskor till Milton eller ja snälla farmor & farfar betalde för dem! Hans förra var urväxta och träningen börjar igen på måndag så det var ett måste i helgen.
Blev en tur till Heroncity oxå. Tittade lite på ny dator och allt fint på Mio.
Middag blev det naturligvis och jag fick min efterlängtade tacotallrik från TacoBar ;) Alla tog vi olika mat.

Hela familjen somnade jätte tidigt. Jag deckade i soffan först o Robin med barnen. Jag blev väl lite tagen av cocilanan antar jag. Vaknade pigg o glad halv nio av min sessa som låg o tittade på mig och skrattade :)

Nu ska vi snart åka till Ikea en sväng o kika lite + en fika med ma&pa.
Även denna kväll blir lugn framför soffan med massa godis, underbart!!
Puss hej.

3 kommentarer:

Bubblan! sa...

Varför sitter ni framför soffan?

Madde sa...

haha bra att du ser mina fel gumman :)

Bubblan! sa...

Tihi tihi <3