söndag 28 augusti 2011

Lördag!

Familjen gick upp kl 07 idag pigga o glada. Vi segade oss och kom iväg halv 11 på vår shoppingrunda. Fick inte nog från min runda igår ;) Handlade massor till mig själv då!! Skor, jeans, koftor, tröjor o linne.
Idag var det sovsäck + liggunderlag till Robin som skulle införskaffas eftersom han skulle iväg på killkväll i en stuga i skogen.

Jag och barnen har spenderat vår kväll med Sandra, dulle, corris, Annelie, Lexus o Sofia + att dulles kusin tilde var där ett tag också. Middag och några kilo godis har man fått i sig. Något mätt nu :/ Har nu kommit hem och barnen sover i sina sängar. Jag hamnade i soffan pigg av allt socker o koffein jag fått i mig under kvällen (ca 400 g godis, 1,5 l cola, 2 koppar kaffe).

Får väl försöka sussa iaf då. Upp ska man ju vid ca 07 vare sig jag vill eller ej :/ Får hålla tummarna för lite sovmorgon under natten!!
Puss o hej.

Inga kommentarer: