söndag 28 augusti 2011

Abstinens?

Ja jag har gått och fått panik... måste iväg till solen och värmen snarast!
Kanske kan man få komma iväg på en veckas semester i januari eftersom man nu arbetar och kan spara ihop till det. Måste bara övertala Robin om att detta är en alldeles lysande idé ;)
Om nu vi inte kommer iväg i vinter måste vi iaf åka bort minst TVÅ veckor till något exotiskt land i sommar!

Idag ska mina grabbar iväg på bio (blixten 2 i 3D) så jag och sessan blir själva ett en stund på eftermiddagen. Vad ska vi då hitta på? Är sugen på att baka något, måste titta igenom mina recept och se vad jag blir sugen på.
Hade ju tänkt mig att jag skulle hänga nere hänga nere hos Jessika o Molly men stackars lilla Molly har nu också fått höstblåsor precis som Nellie. Tydligen går det nu på dem flesta dagis här i Tullinge. Kände att det är ganska dumt att utsätta mina barn för det just nu med tanke på att det är i stort sätt omöjligt för mig att vara hemma och vabba. Har massa inskolningsbarn att ta hand om :)
Robin får allt ta dem små sjuka om det intäffar i denna period.

Dags att ta sig en dusch så man kommer igång här hemma....

Inga kommentarer: