tisdag 9 augusti 2011

Saknar <3

Nu har allvaret dragit igång på riktigt. Jag har börjat arbeta! Var inte igår direkt jag jobbade på riktigt känns det som. Jobbat på Åhlens i några år men aldrig heltid så hade därför mkt tid med att vara med Milton, mina vänner o hemmet. Var sjukskriven en längre tid av min graviditet och sedan bara arbetar extra som på NK i julas och sen på dagiset i våras som jag är på nu.
Nu är det heltid, 8-16.60. Hämtar mina egna vid 17 tiden och sen hem med trötta o hungriga sådana :/
Men som sagt detta är hur livet ska se ut?! Kan inte lalla runt hemma hela livet och spela någon form av "rik hemmafru". Måste inse att det ej funkar i längden och att det nu är så här tills den dagen man går i pension.
Visst så kommer jag inte arbeta på den arbetsplatsen jag är på nu i all evighet men arbeta någonstans iaf. Kanske orkar man någongång börja plugga igen, vem vet?!

(bilden är på mig o barnen förra sommaren)
Älskar min familj till max. Vill vara med dem jämt ;)

Inga kommentarer: