torsdag 18 augusti 2011

Monster?

Denna vecka har Elvira varit ett litet monster hemma efter dagis. Beror säkert på trötthet men shit vilken envis unge som tittat fram. Hon rycker o sliter i stackars Milton hela tiden, skriker så att hela huset skakat, säger Nej o springer iväg, kastar mer mat än vanligt på golvet och bryr sig inte ett smack när man säger åt henne m.m.

Tänkte fråga idag när jag hämtade henne om hon har samma beteende på dagis men hennes fröken hann komma fram till mig först... ja och hon började med att säga: åå vad duktig hon har blivit med allt o så glad, helt Galen när hon leker. Vill testa allt som finns. Äter o sover super. Ni ska vara sååå stolta över att ni har sååå fin dotter!!
Tack tack tack!!!
Sa till henne vad jag då tänkte ta upp men inget sådant alls gör hon på dagis (tack o lov). Hon tar väl ut allt hemma istället :/

Klart hon inte bara "ställer till" det utan är väldigt glad o busig hemma med. Eftersom hon lärt sig prutta med munnen på min mage är det mkt roligare än när jag gör på hennes ;)
Nöjdast är hon i badet. Idag fick hon sitta lääänge. Jag skrubbade toaletten o allt annat under tiden, smarta morsan!

Imorgon är det fredag, ja ja jaaa!! Denna helg har vi inget inbokat och det känns otrolig skönt. Blir nog slappa hemma och det är hela familjen glad över :)

Inga kommentarer: