söndag 1 mars 2009

25 år.

Sitter inne hos bästis och bajsBenny och bakisglor.
Det var en hård 25 årsfest igår. Det var riktigt kul.
Självklart var det kollektivet som åkte hem sist av alla precis som Alltid!
Lite seg i roten så jag får ta och skriva mer senare tror jag.
Fan Jessika värkar pigg hon, hör hur dammsugaren låter för fullt här utanför dörren. Herregud orka städa idag va. Blää sånt får göras någon annan dag. Det ser förjävligt ut hemma hos oss. Men känns som att det inte är någon idé att direkt storstäda nu när vi flyttar om mindre än en vecka.
Jag vill ha tre-rätters-middag nu. Något riktigt gott. Kan någon komma och laga ihop det till mig snälla. Är så sugen........................
Grattis igen till Annelie och Sofia! Älskar er. Tack för igår.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår min älskade vän, lika kul som alltid med gänget. Läääängtar till lördag! Kram