tisdag 10 mars 2009

Flyttat!

Ja nu har vi flyttat.
Tack alla för jätte bra hjälp i fredags och lördags. Tack tack tack....
Lördagen bestod även av lite fest på kvällen. Bästis blev sov även över hihi hon klarade inte av att skiljas. Närå hon var nog bara lite för full kanske haha.
Igår var målaren på besök. Han började tapetsera. Vardagsrummet är nu färdigt och Miltons rum är påbörjat. Han ska komma idag också och göra klart (hoppas jag). Det är sovrummet kvar och Miltons tapeter.
Hoppas att vårt jäkla bredband börjar funka snart så man kan surfa hemma. Just nu sitter jag hemma hos bästis och bloggar. Ring en massa samtal till bredbandbolaget och trygghansa. Mycket man måste fixa med en flytt har jag märkt. Men nu är alla samtal färdiga tror jag.
Pissigt värre är att vi har fått parkering 100 mil från lägenheten. Fick knata i snöyran i 10 minuter med Milton imorse, stackars liten vad han fick kämpa. Duktig kille!!!
Ikväll kommer min kära mor förbi på besök. Trevligt att mormor Betty kommer tycker Milton!
Känns på något sätt väldigt tomt utan min älskade bästis. Visst kommer vi att ses en del iallafall men inte som förrut. Nu kommer vi få planera in och boka upp i kalendern när vi ska ses och så. Lite mer omständigt än förrut. Förr kunde man bara plinga på dörren och se om hon var hemma. Nu måste man ringa och blablabla. Milton vet jag saknar henne och Benny också. Igår kväll sa han när han låg i vår säng att "här är ssikas plats".... sötnosen då saknar henne så mycket. Jag meeeeeeeeeeeeeee. Älskar älskar älskar Jessika!!!!! Bästa vännen i världen. Hon är min bara min bästa vän hahahahhaha.

1 kommentar:

Anonym sa...

bilder på lägenheten dåra?????



tokfisan