måndag 30 mars 2009

Noj morsan!

Efter att det klickade i fläkten överdrivet mycket ringde vi Robins pappa som fick komma hit och kolla upp saken. Som Robin trodde först så låter det bara för att det blåser ute. Det knäpper lixom i spjället. Nu är jag lugn och kan nog sova gott också. Haha att jag ska vara så fruktansvärt nojig hela tiden.
Nu när man har rätt så god ekonomi kanske man ska gå på någon slags kurs för att komma över rädsla för äckliga djur. Hatar verkligen råttor, spindlar, ödlor, ormar, kackelackor, skalbaggar, möss, grodor, gräshoppor, trollsländor. Ja i stort sätt allt som finns på sommaren. Större djur som rådjur, hundar och sådant har jag inga större problem med. Alltid något.
Nu sitter Robin här brevid mig och vräker i sig krabbstick. Fyyy tusan vad det luktar skit. Hatar verkligen alla skaldjur också (att äta). Saker från havet är verkligen inte min grej. Det ända som går bra är fiskfriletter allt annat är blä. Tro mig har verkligen försökt många gånger som tex med kräftor, sill och räkor men det vill sig bara inte.
Shit vilken nojig kräsunge jag är märker jag. Men det kommer bli bättre. Ska kämpa för det.

3 kommentarer:

Peter sa...

haha Madde! Jag vill bara klargöra att det inte är jag som skriver "ok" på din blogg. Jag skrev på jessikas men nu har jag erkänt detta och efter det erkännandet inte skrivit detta nått mer. Så skriv inte ok.. på min blogg plz. I know it´s you.
Kram Petrus

Peter sa...

haha Madde! Jag vill bara klargöra att det inte är jag som skriver "ok" på din blogg. Jag skrev på jessikas men nu har jag erkänt detta och efter det erkännandet inte skrivit detta nått mer. Så skriv inte ok.. på min blogg plz. I know it´s you.
Kram Petrus

Madde sa...

yes