torsdag 26 mars 2009

Hope and glory!!!!!!!!

Imorgon äger vi inte längre 2 lägenheter, så skönt. Köparna skriver kontrakt imorgon kl 11. Mäklaren har fått en fullmakt påskriven av mig och Robin eftersom ingen av oss kan närvara vid köpet imorgon. Det kom lite hastigt och ingen kan ta ledigt från jobbet. Men det blir bra ändå. Nu kan man andas ut lite och bara ha fokus på 1 lägenhet.
Den närmaste tiden kommer vi ha fullt upp varje helg känns det som. Förstår inte hur vi orkar. Okej vissa helger jobbar jag men dem andra är det fullt ös medvetslös i stort sätt.
Födelsedagar, påsk, valborg i Töreboda, Miltons kalas, inflyttningsfest. Iför allt detta måste vi få arslet ur vagnen och börja borra upp alla hyllor på väggarna. Duschstången har ännu inte heller kommit upp. Inbjudningar till min och Robins 25 årsfest i Töreboda har inte heller skickats ut. Visst har vi informerat de inbjudna via sms (inte alla än kanske men de flesta) men vi ska skicka ut mer detaljerade inbjudningar snart.

Milton har blivit lite snorig. Hoppas han inte blir ordentligt sjuk bara. Aldrig kul att vara sjuk och behöva vara borta från skojiga dagis och kompisarna.

Imorgon kommer min gulliplutt till Åhlens City. MÅNS ZEMERLÖW. Typiskt nog slutar jag 16.00 och han kommer klockan 17.00. Dum tid. Hade tänkt att han skulle komma tidigare så man kunde smita upp och titta lite på honom haha. Måste hem direkt efter jobbet och hämta Milton plutt hos farmor nämligen.
Älskar verkligen Måns röst, charm och musikstil. Tycker kanske inte att han är råsnygg, han ser lite pojkaktig ut men han har något som jag fastnat för. Kanske bara en Månsperiod som svalnar snart.


Men något som inte svalnar är min kärlek till mina bästa killar här hemma, Robin och Milton!!


Inga kommentarer: