måndag 16 mars 2009

Tillbaka in i bloggvärlden!

Nu äntligen har vi fått ett internet som fungerar som det ska. Tog bara 180 år men bättre sent än aldrig kanske.
Lovar att lägga upp massa bilder imorgon på våra otroligt coola fondtapeter + lite annat. Just nu är jag bara för trött.
Var på ett rätt hårt stepX pass på gymmet. Det tog musten ur mig. Dessutom råkade klantiga jag glömma garagenyckeln i bilen så imorgon har jag ingen aning om hur jag kommer in där. Hoppas på att gubbarna i föreningen kommer tidigt dit man ska vända sig om det är något.
Måste bara göra ett uttalande om Melodifestivalen också. Jag röstade självklart på min kära Måns. Så jävla bra låt och så skön röst. Ville verkligen att han skulle vinna men låten som vann var väl helt Ok men inget direkt för mig.
Nu är det bums i säng (vår nya super sköna stoooooora säng). Förr hade vi en sketen 140 säng, nu en underbar 180 säng med as läcker sängstomme!!! Love it.........

Inga kommentarer: